اروم انیمیشن

اروم انیمیشن

انیمیشن - فیلم - جشنواره - نرم افزار - عکاسی
اروم انیمیشن

اروم انیمیشن

انیمیشن - فیلم - جشنواره - نرم افزار - عکاسی

فیلم‌های برگزیده مراسم کارتون مووی

کارتون مووی در 7 مارس 2011 برندگان مراسم سالانه خودر ا علام کرد و در این میان من نفرت‌انگیز در صدر کارهای فرانسوی قرار گرفت.

این تقدیر که در مراسمی به میزبانی "کرسیتوف اربس" برگزیده شد. پیرکافین را به عنوان بهترین کارگردان اروپایی سال برای همکاری کارگردانی فیلم من نفرت‌انگیز مفتخر کرد. کاندیداهای دیگر فرناند و تروبا، فاویر مارسیکال و تونو اراند و برای فیلم چیکیووریتا، جسپر مالر و سینم ساکا اوغل برای فیلم مرد شنی و سنگ گمشده‌ی رویاها بودند.



جوایز دیگر به استودیو کانال به عنوان بهترین توزیع کننده‌ی سال که در رقابت با سیکس سیلز از فرانسه و گوتیک فیلم لهستان پیروز شد. و فرانس تری‌سینما بهترین تهیه کننده سال شد.

کارتون مووی که امسال در لیون فرانسه برگزیده شد. 56 پروژه را از 17 کشور به نمایش گذاشت که 12 کار به صورت استریموم سکوپیک سه بعدی بود. فرانسه با 24 پروژه پرکارترین کشور و به دنبال آن اسپانیا و دانمارک هر کدام با 5 کار، انگلستان با 4 کار، فنلاند و آلمان هر کدام با سه پروژه و ایرلند با دو پروژه قرار گرفتند.

فیلم چیکو وریتا فیلم افتتاحیه کارتون مووی امسال بود این فیلم در جشنواره فیلم انیمیشن هلند جایزه‌ی بهترین فیلم بلند را دریافت کرد و در چند ماه بعد نیز قرار است برای جایزه‌ی گویا برای بهترین فیلم انیمیشن در مراسم جوایز فیلم ملی اسپانیا رقابت کند. ماجرای فیلم در کوبا و نیویورک در اواخر ده‌ی 1940 اتفاق می‌افتد و بیانگر داستانی از عشق و دل شکستگی بین یک پیانیست و یک خوانده است که دست سرنوشت آن‌ها را به مدت 50 سال از هم جدا می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد