اروم انیمیشن

اروم انیمیشن

انیمیشن - فیلم - جشنواره - نرم افزار - عکاسی
اروم انیمیشن

اروم انیمیشن

انیمیشن - فیلم - جشنواره - نرم افزار - عکاسی

فلاش جدید نیکون با نام SB-910

  

 

اگرچه فلاش جدید نیکون از نظر امکانات در مقایسه با مدل قبلی یعنی SB-900 تفاوت چشمگیری ندارد، اما برخی تغییرات از جمله عمر بیشتر باطری و رابط کاربری آن بهبود زیادی یافته است. سیستم عامل فلاش SB-910 به طور کامل تغییر کرده است و یک دکمه اختصاصی برای منو و یک رابط کاربری گرافیکی ساده شبیه آنچه که در SB-700 وجود دارد به آن افزوده شده است. یکی از مهمترین تغییراتی که نیکون درباره SB-910 عنوان کرده است، بهبود کارآیی فلاش از نظر گرمایی در استفاده طولانی مدت است. به طوری که کاربر می‌تواند مطمئن باشد که افزایش دما نمی‌تواند آسیبی به فلاش وارد کند یا کار را نیمه تمام بگذارد. نرم‌افزار داخلی SB-910 می‌تواند در صورت احساس افزایش دمای بیش از حد، برخلاف مدل قبلی که فلاش را خاموش می‌کرد به کار ادامه داده، اما زمان شارژ مجدد را پایین بیاورد تا بدین ترتیب افزایش دما جبران شود.

یکی دیگر از مزیت‌هایی که نیکون درباره فلاش جدید ذکر کرده است، فیلتر‌های پلاستیکی مقاوم در برابر حرارت است که می‌توانند در هنگام استفاده در زیر نورهای فلورسنت یا تنگستن مورد استفاده قرار بگیرند. ضمن اینکه می‌توانید این فیلتر‌ها را روی فلاش‌های SB-900 نیز نصب و مورد استفاده قرار دهید. نکته جالب درباره این فیلتر‌ها این است که وقتی آنها را روی فلاش قرار می‌دهید، بلافاصله SB-910 تشخیص می‌دهد که از کدام فیلتر استفاده کرده‌اید و تنظیمات تراز سفیدی دوربین را براساس آن فیلتر تغییر می‌دهد. 



همانند SB-900، فلاش SB-910 نیز همان محدوده زوم فوق‌العاده 17-200mm را دارد و می‌تواند جدای از دوربین هم به عنوان فلاش اصلی و هم به عنوان فلاش همراه مورد استفاده قرار بگیرد. این فلاش ار اواسط ماه ذسامبر (تقریبا اوایل دیماه) وارد بازار خواهد شد. 

نظرات 1 + ارسال نظر
سامان 1390,12,03 ساعت 13:38

وای که چقدر عاشق این فلاشم من
خیلی سپاس واسه این پست
حیف که پولشو ندارم. میخوام یه sb600 یا sb700 بگیرم. همینا هم کار منو راه میندازن.
(دوربینم D5100 هستش)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد