اروم انیمیشن

اروم انیمیشن

انیمیشن - فیلم - جشنواره - نرم افزار - عکاسی
اروم انیمیشن

اروم انیمیشن

انیمیشن - فیلم - جشنواره - نرم افزار - عکاسی

به جای وین دیزل برادلی کوپر صداپیشه «نگهبانان کهکشان» شد

 

به گزارش خبرگزاری فارس، این فیلم کمیک استریپی و ابرقهرمانانه را شرکت فیلم‌سازی مارول با همکاری کمپانی پارامونت تهیه خواهد کرد.

خبر همکاری برادلی کوپر به عنوان صدا پیشه با این فیلم پرهزینه و گران قیمت را، خود این بازیگر در یک گفت‌وگوی تازه به اطلاع رسانه‌های گروهی رساند.

به گفته او:«با این پروژه همکاری می‌کنم چون سبک کار جیمز گان کارگردان آن را دوست دارم. دلیل اصلی پذیرش کار صداپیشگی فیلم، حضور او در پشت دوربین آن است.»

این بازیگر به این نکته مهم اشاره می‌کند که آشنایی زیادی با قصه‌های کمیک استریپی و ابرقهرمانانه ندارد و اطلاعاتش درباره «نگهبانان کهکشان» هم بسیار اندک است.

با این حال، کوپر می‌گوید براساس آن چه که جیمز‌گان به او گفته، به کاراکترهای فیلم ( و به ویژه شخصیت راکت راکون) علاقمند شده است.

کوپر می گوید:«کاراکتری که قرار است به جای او صحبت کنم، موجودی بی‌نظیر است و قصد دارم با یک لهجه خاص به وی هویتی ویژه و خاص بدهم.»

این بازیگر همین روزها به استودیوی ضبط صدا می رود تا به جای کاراکتر غیرانسانی راکت راکون صحبت کند. گفته می‌شود کار ضبط صدای او حدود سه هفته طول خواهد کشید.

به نوشته سایت اینترنتی ددلاین، کار فیلمبرداری «نگهبانان کهکشان» ادامه دارد و قرار است تا چند هفته دیگر، فیلم برداری کل صحنه‌های آن به پایان برسد.

این فیلم برای اول آگست سال 2014 به روی پرده سینماهای آمریکای شمالی می‌رود. از این اکشن ماجراجویانه عنوان یکی از کارهای پرسروصدای سال جدید میلادی صنعت سینما اسم برده می‌شود.

هزینه تولید فیلم حدود 100 میلیون دلار خواهد بود. ولی تهیه‌کنندگان آن در شرکت فیلم‌سازی مارول هنوز این رقم تولید را تائید نکرده‌آند.

کریس پرات در نقش اصلی فیلم در قالب کاراکتر استارلرد ظاهر خواهد شد. دیو باتیستا، زویی سالدانا، مایکل روکر و کارن گیلان هم در فیلم هستند.

 

گلن گلوز بازیگر قدیمی سینما،نقش ویژه‌ای در «نگهبانان کهکشان» بازی می‌کند. لی پیس هم در نقش کاراکتر منفی قصه بازی دارد. در قصه فیلم چند شخصت غیرانسانی هم حضور دارند.

قبل از این گفته می‌شد وین دیزل بازیگر مجموعه فیلم پرفروش «سریع و آتشی»، به عنوان صداپیشه با فیلم همکاری خواهد کرد و صدای خود را به راکت راکون قرض می‌دهد.

جیمز گان «نگهبانان کهکشان» را براساس فیلم‌نامه‌ای  از خودش و نیکول پرلمن کارگردانی می‌کند. کل صحنه‌های فیلم در استودیوی قدیی شپرتون لندن فیلم برداری می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد