اروم انیمیشن

اروم انیمیشن

انیمیشن - فیلم - جشنواره - نرم افزار - عکاسی
اروم انیمیشن

اروم انیمیشن

انیمیشن - فیلم - جشنواره - نرم افزار - عکاسی

تلاش جهانیان برای به اثبات رساندن سرقت ادبی - هنری کارتون "سیندر

 

تلاش جهانیان برای به اثبات رساندن سرقت ادبی - هنری کارتون "سیندرلای 3" از "فریبرز روشنفکر" فیلمنامه نویس ایرانی توسط کمپانی "والت دیزنی"، احقاق یکی از حقوق تضییع شده هنرمندان کشورمان را نوید می دهد.

ادامه مطلب ...

مجموعه انیمیشنی تحت عنوان «پوکویو» در مؤسسه «تصویر دنیای هنر»

مجموعه انیمیشنی تحت عنوان «پوکویو» در مؤسسه «تصویر دنیای هنر» برای پیوستن به شبکه نمایش خانگی، مراحل دوبلاژ خود را سپری می‌کند.

 

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس، مجموعه انیمیشن «پوکویو» (pocoyo)، به کارگردانی «دیوید کانتولا»، «لوئیس گالگو» و «گویلرمو گارسیا» محصول سال 2005 کشور انگلیس است که در مؤسسه «تصویر دنیای هنر» مراحل پایانی دوبلاژ خود را سپری می‌کند.

بنابراین گزارش، مدیریت دوبله این مجموعه انیمیشن را «مجید صیادی» بر عهده دارد و «مهسا عرفانی»، «کریم بیانی»، «مهناز آبادیان» و «مجید صیادی» از جمله گویندگان آن محسوب می‌شوند.

فراخوان سومین همایش تصویر عاشورا

 

فراخوان سومین همایش تصویر عاشورا که توسط مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی برگزار و به ‌نمایش فیلم‌های برگزیده مستند، کوتاه داستانی و انیمیشن با مضمون نهضت و سوگواره‌ عاشورا اختصاص دارد، منتشر شد.

 

به ‌گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، در این همایش که طی روزهای 23 تا 25 آذرماه 1388 در سالن سینماحقیقت این مرکز برگزار خواهد شد، فیلم‌های مستند، کوتاه داستانی و انیمیشن تولید سال 1386 به‌ بعد، با موضوع زندگانی، سیره و سنت حضرت امام‌ حسین(ع) و یاران با وفایش، واقعه کربلا، نهضت تاریخی، فلسفه و سوگواره‌ عاشورا به ‌نمایش عمومی در خواهند آمد.

بر اساس این گزارش، به برگزیدگان سومین همایش «تصویرعاشورا» در سه زمینه بهترین فیلم مستند، کوتاه داستانی و انیمیشن، تندیس همایش، لوح افتخار و مبلغ هفت‌ میلیون ریال اهدا می‌شود. همچنین دو جایزه پنج میلیون ریالی نیز برای بهترین تهیه‌کننده حقیقی و بهترین نویسنده فیلمنامه و یا پژوهشگر اختصاص یافته و جایزه ویژه 10 میلیون ریالی همایش نیز به «بهترین فیلم» مُنبعث از نگاه نو و خلاقانه به نهضت عاشورای حسینی تعلق خواهد گرفت.

عموم تهیه‌کنندگان و کارگردانان، حداکثر تا تاریخ 14 آذرماه 1388 فرصت دارند تا فیلم‌های خود را به دبیرخانه همایش «تصویرعاشورا» به ‌نشانی تهران، خیابان سهروردی شمالی، میدان شهید قندی، شماره 15، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، طبقه اول ارائه داده و یا به منظور کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 14و88528312 تماس حاصل نمایند. تکمیل فرم شرکت در همایش به ‌صورت آنلاین و از طریق سایت مرکز به‌نشانی www.defc.ir نیز امکان‌پذیر است.

فروش 30 میلیون دلاری "سرود کریسمس" در نخستین هفته اکران

 

فروش 30 میلیون دلاری "سرود کریسمس" در نخستین هفته اکران گرچه برای یک فیلم 200 میلیون دلاری ناامیدکننده به نظر می‌رسد، اما مدیران والت دیسنی امیدوارند فیلم جدید رابرت زمکیس در گیشه موفقیت فیلم قبلی او را تکرار کند.

ادامه مطلب ...

نرم افزار eliTive System Monitor v1.1

elite_p30download.com.png

امروزه یکی از نیاز کاربران دانستن اطلاعات سیستم کاربری آن ها است. این اطلاعات شامل اطلاعات سخت افزاری و نرم افزاری در مورد سیستم می باشد. eliTive System Monitor این امکان را به شما می دهد که اطلاعاتی دقیق در مورد سخت افزار شامل انواع قطعات سیستم مانند CPU ، مادربورد ، کارت گرافیک و ... داشته باشید. یکی دیگر از محاسن این نرم افزار نمایش اطلاعات نرم افزاری همچون برنامه های نصب شده و اطلاعات هارد دیسک و نمایش برنامه های درحال اجرا بر روی سیستم می باشد. که این امکان را به شما می دهد که برنامه هایی در حال اجرا بر روی سیستم شما هستند را ببینید و آن ها را پیگیری کنید، حتی در مواقعی که ویروس ها اجازه ی اجرای Task Manager را به شما نمی دهند.


قابلیت های نرم افزار eliTive System Monitor v1.1 :
- نمایش مشخصات تمامی قطعات سخت افزار شما به صورت تفکیک شده
- نمایش مشخصات اتصال های USB و Removable Drive ها
- نمایش اطلاعات هارد دیسک
- نمایش مشخصات سیستم عامل
- نمایش برنامه های نصب شده بر روی سیستم
- نمایش برنامه های درحال اجرا در سیستم و قابلیت پیگیری آنها
- نمایش درصد استفاده از CPU و Ram در سیستم
- نمایش شبکه های متصل شده به سیستم شما
- قابلیت تغییر ظاهر و Theme نرم افزار به سه صورت (معمولی / Vista و Windows 7)

نرم افزار Snappy Fax 4.18.1.1

منبع: www.p30download.com


علاوه بر اتصال به اینترنت از مودم سیستم خود چه استفاده ی دیگری می کنید؟ آیا می دانید مودم شما قادر است بسیاری کارهای دیگر مانند عمل نمودن به عنوان یک تلفن خانگی با تمام امکانات و یا جایگزینی مناسب برای دستگاه فکس شما باشد! استفاده از این قابلیت های مختلف نیازمند نصب نرم افزار های مورد نظر می باشد.
Snappy Fax نام نرم افزاری می باشد که شما با نصب آن بر روی سیستم خود به راحتی می توانید تمامی اعمالی را که یک دستگاه Fax انجام می دهد را در اختیار داشته باشید و از این طریق در هزینه خرید دستگاه های گران قیمت Fax صرفه جویی کنید. این نرم افزار از طریق Fax modem ها که امروزه در بازار ایران به راحتی و با قیمتی بسیار پایین یافت می شوند اقدام به ارسال و دریافت نامه ها می کند. این نرم افزار را نمی توان با استفاده از Modem هایی که فاقد ویژگی Fax هستند و همچنین مودم های ADSL به دلیل عدم قابلیت Fax استفاده نمود.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Snappy Fax 4.18.1.1:
- ارسال Fax از طریق سیستم ویندوز
- دریافت فاکس بر روی کامپیوتر شخصی شما
- پشتیبانی از عکس ها در دریافت و ارسال فاکس ها
- مرتب سازی فاکس ها بر اساس روز و تاریخ و زمان دریافت
- قابلیت تنظیم ارسال خودکار فاکس های دریافتی به شماره های Fax دیگر و یا به Email ای که در برنامه تنظیم شده است
- توانایی فیلتر کردن فاکس های ورودی
- دارای حالت Capture mode برای گرفتن عکس از برنامه ها و پنجره های مختلف ویندوز و ارسال آن ها در فاکس ها
- توانایی تنظیم حالت خودکار برای ذخیره سازی فاکس ها به صورت عکس، فایل های Word , Excel و دیگر برنامه هایی که قابلیت ایجاد سند های قابل چاپ را دارا می باشند
- قابلیت چاپ خودکار فاکس های دریافتی توسط چاپگر
- توانایی ذخیره سازی فاکس های دریافتی در فرمت PDF
- قابلیت ارسال فاکس ها به وب سایت مورد نظر برای نمایش فاکس در مرورگر اینترنتی
- دارای ابزار ویرایشگر عکس
- گزارش روزانه از فاکس های دریافتی و ارسال شده
- سازگاری با ویندوز ویستا
- و ...