اروم انیمیشن

اروم انیمیشن

انیمیشن - فیلم - جشنواره - نرم افزار - عکاسی
اروم انیمیشن

اروم انیمیشن

انیمیشن - فیلم - جشنواره - نرم افزار - عکاسی

رحمان رضایی «افسانه خوخو» را جلوی دوربین می‌برد

فیلم سینمایی رئال انیمیشن «افسانه خوخو» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی رحمان رضایی با موضوع کودک و نوجوان اواخر فروردین‌ماه جلوی دوربین می‌رود

 

 

رحمان رضایی درباره روند تولید فیلم گفت: پیش‌تولید فیلم «افسانه خوخو» را مدتی است آغاز کردیم و امیدواریم با فراهم شدن مقدمات کار فیلم اواخر فروردین‌ماه جلوی دوربین برود.

وی درباره بخش انیمیشن فیلم توضیح داد: حدود 70 درصد از فیلم به صورت انیمیشن ساخته می‌شود که مدتی ‌است گروهی به سرپرستی کارن آرکلیان انجام می‌شود. شخصیت‌های این فیلم همه طراحی شده و شخصیت خیالی خوخو نیز طراحی و آماده شده است.

کارگردان فیلم سینمایی «اتانازی» در ادامه درباره داستان فیلم توضیح ‌داد: فیلم داستانی ایرانی و درباره شخصیت خیالی خوخو است که بچه‌ها را با آن می‌ترسانند که امیدواریم برای حضور در جشنواره فیلم کودک ‌و نوجوان آماده نمایش شود.

وی در ادامه درباره فیلمبرداری فیلم توضیح داد: فیلم در پلاتویی که در فرهنگسرای رازی آماده شده است و یکی از بزرگ‌ترین کروماکی‌های خاورمیانه به شمار می‌آید، جلوی دوربین می‌رود. در این پلاتو عده‌ای مشغول به کار هستند و اواخر فروردین‌ماه فیلم جلوی دوربین خواهد رفت. در این فیلم سعی می‌کنیم از هنرپیشه‌های معروف برای صداپیشگی شخصیت‌ها استفاده کنیم‌. در حال حاضر بخش‌های ویژوال افکت فیلم در حال انجام است.

تاکنون حضور رحمان رضایی (کارگردان و تهیه‌کننده)، افسر شایان (نویسنده فیلمنامه)، حبیب الهیاری (مجری طرح)، کارن آرکلیان (دستیار و کارگردان بخش انیمیشن)، کامیار فاروقی (مدیر فیلمبرداری)، اسحاق خانزادی (صدابردار) و داود کاوند (دستیار کارگردان) قطعی شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد