اروم انیمیشن

اروم انیمیشن

انیمیشن - فیلم - جشنواره - نرم افزار - عکاسی
اروم انیمیشن

اروم انیمیشن

انیمیشن - فیلم - جشنواره - نرم افزار - عکاسی

قرارداد منگولد و کمپانی فوکس

قرارداد منگولد و کمپانی فوکس قرن بیستم در شرایطی امضا شد که تحلیل‌گران سینمایی می‌گفتند بحران مربوط به پیدا کردن کارگردان فیلم به صورت یک بحران حل‌نشدنی درآمده است.

از ماه مارس گذشته که دارن آرونفسکی انصراف خود را از کارگردانی فیلم اعلام کرد، تهیه‌کنندگان فیلم در جست‌وجوی یک فیلم‌ساز صاحب‌نام برای کارگردانی آن بودند.
در این مدت، آن‌ها حداقل با 4 فیلم‌ساز مطرح مذاکره کردند ولی این مذاکرات به نتیجه مطلوب نرسید و “وولورین” هم‌چنان بی‌کارگردان ماند.
منگولد فیلم را براساس فیلم‌نامه‌ای از کریستوفر مک کوآری می‌سازد، که حدود 3 سال قبل نوشته است. اما وی گفته قصد دارد بخش‌هایی از این فیلم‌نامه را تغییر دهد.
مسئولان کمپانی فوکس با درخواست این فیلم‌ساز برای ایجاد تغییراتی در فیلم‌نامه موافقت کرده‌اند.
خط اصلی قصه فیلم فاش نشده، ولی نزدیکان به سازندگان آن می‌گویند بخش اعظم این قصه در کشور ژاپن اتفاق می‌افتد.
قصه فیلم ماجراجویی‌های کاراکتر وولورین را - با بازی هیوجکمن- دنبال می‌کند. او ابرقهرمانی است که لقب مرد گرگ‌نما را دارد.
مرد گرگ‌نما (وولورین) یکی از کاراکترهای اصلی مجموعه فیلم “مردان ایکس” است که حالا به صورت یک فیلم مستقل سینمایی درمی‌آید.
با آن که هنوز معلوم نیست کلید فیلم‌برداری “وولورین” چه زمانی زده می‌شود، ولی قرار است اواسط فصل تابستان 2012 به روی پرده سینماها برود.
گفته می‌شود هیوجکمن تهیه‌کنندگان فیلم را تهدید کرده بود که اگر هرچه زودتر کارگردانی برای آن پیدا نکنند، قرارداد خود برای بازی در آن را لغو خواهد کرد.
او در مجموعه فیلم “مردان ایکس” در نقش مرد گرگ‌نما ظاهر شد و تماشاگران این کاراکتر را با چهره او می‌شناسند. منگولد قبل از این فیلم‌های “روی خط راه برو” و “شوالیه وروز” را کارگردانی کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد