اروم انیمیشن

اروم انیمیشن

انیمیشن - فیلم - جشنواره - نرم افزار - عکاسی
اروم انیمیشن

اروم انیمیشن

انیمیشن - فیلم - جشنواره - نرم افزار - عکاسی

آموزش الفبای فارسی در انیمیشن «شهر نشانه‌ها»

شهر نشانه‌ها» به کارگردانی فرهاد علیزاده و تهیه‌کنندگی هایده مرادی در ‌٣٨ قسمت هفت دقیقه‌ای به سفارش صداوسیمای مرکز اردبیل تهیه و تولید می‌شود.

به گزارش سرویس تلویزیون ایسنا، هایده مرادی در گفتگویی خاطرنشان کرد: این مجموعه با هدف آموزش نشانه‌های زبان فارسی(الفبا) برای کودکان خردسال تولید می‌شود که در قالب قصه‌های جذاب و فانتزی طراحی شده است.

وی با اشاره به نیاز کودکان به آشنایی ظاهری با نشانه‌های زبان فارسی قبل از ورود به دبستان ابراز کرد: عدم وجود آموزش مناسب نشانه‌ها برای خردسالان زیر شش سال و پیش دبستانی‌ها و یادگیری کلی نشانه‌ها عمده‌ترین دلایل تولید این مجموعه به شمار می آید.

وی درباره‌ی داستان انیمیشن «شهر نشانه‌ها» بیان کرد: در این مجموعه آرمان ‌٦ ساله، خیال‌پرداز و بازیگوش در مقطع اول ابتدایی مشغول آموختن نشانه‌های زبان فارسی است. آرمان، نشانه‌ها را به صورت پویا و متحرک در ذهن خود تجسم می‌کند و در هر قسمت از برنامه با نشانه‌ی آموزشی مورد نظر و خرگوش خیالی خود قصه‌ای می‌آفریند و در قالب کشمکش قصه، نشانه‌های زبان فارسی آموزش داده می‌شود.

مرادی درباره‌ی ویژگی‌های این مجموعه اظهار کرد: آموزش نشانه‌ها به صورت پویا در قالب قصه‌ی ساده کودکانه که نکته‌های اخلاقی نیز برای کودکان دارد تولید می‌شود. دو فضا در پروژه، کلاس و «شهر نشانه‌ها»( ذهنیت آرمان) وجود دارد که با تلفیق فضای دوبعدی و سه بعدی سعی شده، برای کودکان فضا و قصه های جذاب ایجاد شود.

وی با بیان اینکه پیش تولید این مجموعه از اوایل فروردین تا اواخر مرداد سال جاری طول کشیده است، یادآور شد: برای تولید انیمیشن «شهر نشانه‌ها» یک سال پیش‌بینی شده که سعی ما بر این است تولید در این مدت به اتمام برسد.

تهیه‌کننده این مجموعه ادامه داد: مدت سه ماه برای تدوین، صداگذاری و موسیقی برنامه‌ریزی شده است که امیدواریم طبق برنامه‌ریزی این مجموعه تا مهر ماه سال آینده آماده پخش شود.

مرادی با اشاره به اینکه در این مجموعه از تکتیک دیجیتالی سه بعدی استفاده شده است، گفت: با تلفیق فضای انسانی( کلاس)، حیوانی(خرگوش) و نشانه‌ها در شهر انیمیشن، تلاش کردیم جذابیت‌های لازم برای مخاطبان نیز به وجود بیاید.

برخی از عوامل تولید این مجموعه عبارتند از:

نویسنده: هایده مرادی / طراح شخصیت: رسول حاجی زاده / طراح زمینه: مهدی حمیدی / انیماتور: محسن جعفری ـ مهدی محمد آذر.

 

نظرات 1 + ارسال نظر

سلام دوست عزیز....
وب عالی داری.
من مدیر وب ۞ پرشین کلوپ ۞ در صورت تمایل شما در خواست لینک دو طرفه را داشتم در صورت موافقت مرا با نام
۞ پرشین کلوپ ۞ ترفندستان۞
لینک فرمایید ودر بخش نظرات وب من اعلام کنید که شمارا بانام دلخواهتان لینک کنم


۞ پرشین کلوپ ۞ ترفندستان ۞
http://bia2persian.blogsky.com/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد