اروم انیمیشن

اروم انیمیشن

انیمیشن - فیلم - جشنواره - نرم افزار - عکاسی
اروم انیمیشن

اروم انیمیشن

انیمیشن - فیلم - جشنواره - نرم افزار - عکاسی

انیمیشن «پهلوانان» روی آنتن شبکه پویا می‌رود

مجموعه انیمیشن «پهلوانان» که به نویسنده و کارگردانی سیاوش زرین آبادی و علیرضا گلپایگانی و تهیه‌کنندگی مرکز پویانمایی صبا با تکنیک 2 بعدی ساخته شده، در جدول پخش شبکه پویا قرار گرفته است.

موضوع این مجموعه‌ها تاریخی- قهرمانی بوده و وقایع آن در خوارزم از شهرهای خراسان قدیم در قرن هشتم هجری می‌گذرد. شخصیت محوری قصه‌ها پهلوان محمود قتالی خوارزمی ملقب به پوریای ولی، شاعر، عارف و ورزشکار نامی ایران زمین است

که دارای شغل آهنگری بوده و ضمناً صاحب و اداره کننده تنها زورخانه شهر نیز هست که در آنجا آداب و اخلاق جوانمردی و پهلوانی و فنون کشتی را به شاگردان خود می‌آموزد.

در میان این شاگردان سه جوان یعنی یاور آهنگر، صفی نمد مال و مفرد سلمانی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده و پوریا با کمک آنها به مبارزه علیه ظلم و بیداد گری حاکمان و داروغه های زورگوی شهر می‌پردازد.

این شخصیت‌ها تا حدودی نمایانگر طبقه‌ای از افراد در تاریخ ایران هستند که به نام‌های مختلفی از جمله عیاران، جوانمردان، فتیان، اهل فتوت و ... از آن ها یاد شده است.

عوامل ساخت این مجموعه عبارتند از:

نویسنده و کارگردان: سیاوش زرین آبادی،‌مدیر تولید: مژگان علیزاده، طراح شخصیت و سرپرست انیماتورها: حمید برزویی، انیماتورها: شادی فرهنگ ادیب، رسول حسینی، سیما نصیری، راحله خسرو شاهی، گلنوش شریفی، روژین شریف زاده، طراح فضا و زمینه: حسین صافی، کامپوزیت: محسن گلچین، بهنام دلداده، نیاز آزادی خواه، دستیار کامپوزیت: ندا معتمدی، لی اوت: علیرضا گلپایگانی، نیاز آزادی خواه، موسیقی: سعید انصاری، صدا: آرش قاسمی، سرپرست گویندگان: حمیدرضا آشتیانی‌پور،

پخش انیمیشن «پهلوانان» از روز 3 شنبه 21 آبان ماه ساعت 18 از شبکه پویا شروع می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد