اروم انیمیشن

اروم انیمیشن

انیمیشن - فیلم - جشنواره - نرم افزار - عکاسی
اروم انیمیشن

اروم انیمیشن

انیمیشن - فیلم - جشنواره - نرم افزار - عکاسی

کارگردان شکرستان با «قصه‌های ری‌را» می‌آید

 

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس، انیمیشن‌های «نقاش کوچولو» و «قصه‌های ری‌را» به کارگردانی بابک نظری و تهیه‌کنندگی مرکز پویانمایی صبا با تکنیک کات اوت در مجموع 208 قسمت در حال تولید است.

بابک نظری  کارگردان انیمیشن موفق شکرستان با اعلام خبر تولید انیمیشن‌های «قصه‌های ر‌ی‌را» و «نقاش کوچولو» گفت: قصه‌های ری‌را نام مجموعه‌ای است بر اساس زندگی (دختر بچه‌ای به نام ری‌را ). ری‌را دختر خردسالی است که هر روز با سئوالات متفاوتی در دنیا اطراف خود رو بروست. او و دوستان هم سن و سالش در هر قسمت این مجموعه با مسئله‌ای روبرو می‌شوند. آنها ابتدا مسئله را با ذهنیت کودکانه خود بر انداز کرده و در طول داستان متوجه اشتباهات و توانایی خود می‌شوند.

این انیمیشن که در 104 قسمت 9 دقیقه‌ای و با تکنیک کات اوت  به تهیه‌کنندگی مرکز پویانمایی صبا در حال تولید است، به همت نویسندگان توانمندی نوشته شده ‌است. سعی دارد با خلاق کردن ذهن کودکان و طرح مسایل مختلف برای آنها دنیای ذهنی  کودکان را هم برای پدر مادر ها ملموس تر کند.

وی افزود :تاکنون 60 قسمت این انیمیشن ساخته شده‌است و تولید آن ادامه دارد.

کارگردان انیمیشن «نقاش کوچولو» درباره این انیمیشن نیز افزود:

داستان این مجموعه درباره پسر خردسالی است که در دنیا کودکانه و زیبای نقاشی‌های خود، به بازی مشغول است. او جنگلی کودکانه پر از حیوانات کوچک و بزرگ نقاشی کرده و در هر قسمت از این مجموعه با اتفاقاتی کودکانه با این حیوانات هم بازی می‌شود.

در این مجموعه سعی شده است با تقویت خلاقیت کودکان در بستری مناسب و نزدیک به ذهنیت آنها ساده‌ترین مسائل برای کودکان مطرح و از دید آنها پاسخ داده می‌شود.

83 قسمت از این مجموعه 104 قسمتی تولید و 21 قسمت دیگر در حال تولید است.

این کارگردان تاکید کرد: مهم‌ترین ویژگی این انیمیشن‌ها متن آنها است. داستان‌های این مجموعه به پرورش خلاقیت خردسالان منجر می‌شود؛ چرا که از نگاه یک کودک به دنیای بیرون می‌پردازد.

نظری درباره طراحی شخصیت‌ها و فضای این انیمیشن گفت: از آنجا که قصه‌های ری‌را برای خردسالان ساخته می‌شود از طرح‌های ساده و بی‌نقش و نگار، رنگ‌های یکدست و فرم‌های ساده و بدون جزئیات استفاده کرده‌ایم تا در حد درک خردسالان باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد