اروم انیمیشن

اروم انیمیشن

انیمیشن - فیلم - جشنواره - نرم افزار - عکاسی
اروم انیمیشن

اروم انیمیشن

انیمیشن - فیلم - جشنواره - نرم افزار - عکاسی

بری سوننفیلد فیلم انیمیشن می‌سازد

«بری سوننفیلد» پس از کارگردانی چند فیلم فانتزی و علمی تخیلی، اولین کار انیمیشن خود را برای کمپانی «دریم ورکز» کارگردانی می‌کند.  

این فیلم«تمام نهار ترسناک گیل» نام دارد و بر اساس قصه نوول «آلی مارتینز» به همین نام ساخته می‌شود. 

«ایتن ریف» و «سایرس ووریس» برای کار نگارش فیلمنامه فیلم استخدام شده‌اند و کمپانی دریم ورکز در حال مذاکرات نهایی با سوننفیلد است، تا رضایت او را برای کارگردانی فیلم جلب کند.

این دو فیلمنامه‌نویس قبل از این فیلمنامه «پاندای کونگ فویی» را برای دریم ورکز نوشته‌اند و «ریدلی اسکات» درام تاریخی جدید خود «رابین هود» را بر اساس فیلمنامه آنها کارگردانی کرده است.

قصه کتاب مارتینز شباهت‌های زیادی با قصه کتاب چهار جلدی «گرگ و میش» نوشته «استفنی مه‌یرز» دارد.

شخصیت‌های اصلی قصه در یک صحرا مشغول خوردن نهار هستند که احساس می‌کنند این محل یک مکان طبیعی نیست و موجودات ماوراءالطبیعه در آنجا رفت و آمد دارند. این شخصیت‌ها گروهی دانش آموز دبیرستانی هستند که می‌خواهند مشهور شوند. دشمن اصلی آنها یک نیروی شیطانی دوران باستان است.

بری سوننفیلد که قبل از این فیلم‌های «مردان سیاهپوش» 1 و 2 را کارگردانی کرده، در رابطه با کار تازه خود می‌گوید: «دوستدار فضاهای تخیلی و فانتزی هستم و همیشه دلم می خواست یک فیلم انیمیشن بسازم. انیمیشن مورد نظر من شبیه بقیه انیمیشن‌هایی نیست که به صورت معمول در دنیای سینما ساخته می‌شود. به صورت طبیعی این انیمیشن هم حال و هوای عمومی کارهای مرا خواهد داشت و سرشار از تخیل،فانتزی وموجودات عجیب و غریبی خواهد بود که معمولا در فیلم‌های من حضور پیدا می‌کنند.»

هنوز زمانی برای شروع کار ساخت محصول جدید مشترک کمپانی دریم ورکز و بری سوننفیلد اعلام نشده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد