اروم انیمیشن

اروم انیمیشن

انیمیشن - فیلم - جشنواره - نرم افزار - عکاسی
اروم انیمیشن

اروم انیمیشن

انیمیشن - فیلم - جشنواره - نرم افزار - عکاسی

پویانمایی سرزمین مادری توسط امید پنهانی طراحی می شود

  

پویانمایی سرزمین مادری توسط امید پنهانی طراحی و کارگردانی می شود. انیمیشنی که اماکن تاریخی و دیدنی استان آذربایجان غربی را در قالب انیمیشن با محیطی پویا برای کودکان به نمایش می گذارد. امروزه دیگر ما کمتر می بینیم که اماکن تاریخی را در قالب انیمیشنی به بچه هایمان نمایش دهیم. می دانیم که برنامه های انیمیشنی تاثیر خوبی در یادگیری و آموزش بر روی بچه ها می گذارد. چرا در این راستا قدم بر نمی داریم. بچه های سرزمین ما این روزه بیشتر از همیشه نیاز به چنین برنامه هایی دارند. برای اینکه بچه ها امروزه بیشتر با انیمیشن های خارجی رابطه بیشتری دارند و شخصیت های آنها را بهتر میشناسند و رفتار شخصیت های کارتونی خارجی در زندگی آنها تاثیر می گذارد. در این راستا ما باید قدم هایی را برای ساختن انیمیشن هایی در زمینه شناختن فرهنگ اصیل ایرانی و استفاده از استوره ها و داستان های ایرانی برای بچه های این سرزمین بکوشیم. من هم در این راه قدم کوچکی برداشتم با ساختن انیمیشن سرزمین مادری فرهنگ و اماکن تاریخی استان آذربایجان غربی را بیشتر و بهتر به بچه های این سرزمین نمایش بگذارد. و در این راه به کمک مسئولین استان هم نیاز دارم که مرا یاری کنند. امیدپنهانی

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1388,09,25 ساعت 11:19

من کلا همیشه از انیمیشن های ایرانی خوشم می اومده/ معمولا داستانهاشون سنتی بوده. من سنتی و کهن دوست دارم

301040 1388,09,25 ساعت 11:19 http://301040.blogsky.com

یادم رفت بگم، کارتون کوشا رو هم دوست داشتم!
(من همین بالایی هستم)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد